اخبار

من فرزند بلوچستان ايرانم

سيستان وبلوچستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

متن کامل خبر

نشست صمیمی حمید داودی راد ، کارشناس اجرايی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان با سركارخانم زرخاتون عظیمی از فعالين قديمي  سوزندوزی بلوچي در استان برگزار گردید.


در ابتدای نشست ، حمید داودی راد ، ضمن تشكر از حضور و همراهي ايشان با طرح ، به تشریح روند آتي طرح پرداخت و بيان داشت با پايان ثبت نام و ارزيابي ، آموزش ، توانمندسازي و در نهايت اتصال به بازار متقاضيان مدنظر است كه در اين مسير نگاه مجموعه ايجاد شبكه هاي ارزش محور و هم افزاست.
از اين رو با توجه به جمعيت زياد بانوان متقاضي در طرح ، همکاری بیشتر پیشرانان خانم فعال و ثاثیر گذار در حوزه سوزندوزی و دیگر حوزه ها با اهميت است،لذا با ايجاد دپارتمان هاي نظام ساز در پي هموار سازي طي اين مسير هستيم.
سركار خانم زرخاتون عظیمی دارای مدرک دکترای افتخاری از یونسکو به عنوان یکی از با سابقه ترین و پرافتخارترین بانوان فعال حوزه سوزندوزی در استان نيز از مشکلات بانوان سوزندوز از تامین ،تولید و بازاریابی و همچنین از دغدغه هاي این عزیزان برای بیمه و بازنشستگی مواردي را طرح كردند و خواهان حمایت و همکاری برای رفع این موانع و مشکلات شدند.
در پایان داودی راد بيان داشت : امیدواریم گام موثری با طرح توسعه ملي مشاغل خانگی جهت گره گشایی و پایدار سازی اشتغال این عزیزان برداریم و مقرر شد مجموعه سركارخانم عظیمی بعنوان پيشران بخش سرحد استان همراه طرح باشند.