اخبار

بازدید مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام از ستاد راهبری مشاغل نوین خانگی

ايلام

۱۳۹۷/۱۰/۰۲

متن کامل خبر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در بازدید از ستاد راهبری طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام بر حمایت از مشاغل نوظهور در این طرح تأکید کرد.


به گزارش خبرنگار سامانه طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، جعفر شرفخانی در جریان این بازدید پیشنهاد کرد: در طرح مشاغل نوین و همچنین طرح‌های دیگر اشتغالزایی مشاغل نوظهور بر مشاغل سنتی ارجحیت داشته باشد.


وی با بیان اینکه جامعه در حال حرکت به سمت اشتغال و بازاریابی اینترنتی است گفت: اگر در این زمینه کند حرکت کنیم جا می مانیم پیشنهاد ما این است که در این عرصه جهاد به عنوان یک نهاد علمی تولی‌گری کند.


مدیر صندوق کارآفرینی امید جهاد دانشگاهی خواست در زمینه اعطای تسهیلات به برخی مشاغل خاص که در تخصص جهاد دانشگاهی است خصوصاً در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی، مشاوره لازم را به تسیلات گیرندگان و متقاضیان ارائه دهد.


سیدغلامرضا حسینی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این بازدید با تأکید بر پرداخت تسهیلات بر مبنای مطالعات علمی و فنی این کار را به نفع متقاضی دانست .


وی با تشریح مزیت‌های مشاغل نوظهور و تأکید بر اشتغال اجتماع‌محوراز خام فروشی مواد انتقاد کرد و خواستار تمرکز تسهیلات بر و اعتبارات در جهت شغل‌هایی شد که دارای ارزش افزوده هستند