اخبار

جلسه کارگروه اشتغال طرح توسعه مشاغل خانگی همدان برگزار شد

همدان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

خلاصه خبر

جلسه کارگروه اشتغال طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان به منظور سرعت بخشیدن به روند پیشرفت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان در جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی همدان، جلسه کارگروه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان به منظور سرعت بخشیدن به روند پیشرفت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان در جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد.

این جلسه‌ با حضور دکتر کلانترنیا، رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر میرزابیگی معاون آموزشی، خانم عزیزی معاون فرهنگی، مهندس حسینی کیا، مدیر مرکز تخصصی سفال و سرامیک، مهندس امیری، مدیر واحد اشتغال جهاد و کارکنان بخش اشتغال این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیر واحد اشتغال با ارائه آمار ثبت نام کنندگان طرح، وضعیت کنونی طرح را تشریح نمودند، در ادامه معاون آموزشی جهاد نیز در خصوص فرآیندها و الزامات اجرای فاز دوم و سوم طرح در راستای برگزاری هر چه بهتر و بیشتر دوره های تخصصی، ارزیابی و استعداد سنجی و اتصال متقاضیان به بازار کار  مطالب مهمی عنوان نمودند.

در پایان این جلسه نیز افراد به بیان نقطه نظرات، سوالات و پیشنهادات خود جهت پیشبرد هرچه بهتر طرح پرداختند.

قابل ذکر است در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با کارفرمایی اداره کار و مجری گری جهاد دانشگاهی در 31 استان در حال اجرا است سهمیه استان همدان 2100 نفر است که بیش از ظرفیت تعریف شده در این استان ثبت نام صورت گرفته است.

شهرهای همدان، ملایر و کبودراهنگ سه شهرستان پرمتقاضی  استان در این طرح است،خیاطی، چرم دوزی و مینا کاری نیز جزء سه رشته پرمتقاضی طرح می باشد.