اخبار

برگزاری کارگاه مشاوره و ارتباط پشتیبان برای متقاضیان رشته کسب و کارهای الکترونیکی و انیمیشن طرح نوین مشاغل خانگی آذربایجان غربی

آذربايجان غربي

۱۳۹۷/۰۷/۲۳

متن کامل خبر

کارگاه مشاوره و استعداد سنجی و ارتباط با پشتیبان متقاضیان رشته‌های نرم‌افزار، کسب و کارهای الکتونیکی و انیمیشن طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که به مدت 3 ساعت در روز دوشنبه 23 مهرماه با شرکت 20 نفر از در جهاد دانشگاهی ارومیه برگزار شد ابتدا طرح ملی الگوی نوین مشاغل خانگی و روند اجرای آن توسط مدیر اجرایی طرح تشریح شد سپس مدرس کارگاه به معرفی پشتیبان و اهمیت و نقش آن در اجرای پیشبرد طرح اشاره کرد.

نحوه اتصال به بازار متقاضیان، فاکتورهای اتصال به بازار متقاضیان، هماهنگی و تقسیم‌بندی فعالیت‌ها راهنمایی های اولیه و تشریح مزایای طرحو ارئه پیشنهادات کاربردی در خصوص گسترش و یا تغییر نگرش در رشته شغلی از مواردی بود که براتی متقایان تشریح شد.

طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی و دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اجرا و همکاری جهاد دانشگاهی در 9 استان کشور در حال اجراست.