اخبار

معاون استاندار سمنان تأکید کرد: ضرورت حمایت جدی از مشاغل خانگی با ارائه تسهیلات ویژه و خرید محصولات

سمنان

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

خلاصه خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بر ضرورت حمایت جدی از مشاغل خانگی با ارائه تسهیلات ویژه و خرید محصولات تأکید کرد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، علیرضا شریفی نژاد در جلسه کمیته علمی طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان با اشاره به اجرای موفق و دقیق طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان گفت: با گزارش های ارائه شده از سوی جهاددانشگاهی استان، مشخص است که استان سمنان در اجرای این طرح ملی پیشتاز بوده است و با افزایش قابل ملاحظه ی سهمیه استان در فاز اول، کارنامه خوبی داشته است.

وی تأکید کرد: انشاءالله با تلاش جهاددانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان، فاز دوم و سوم این طرح نیز با عملکرد مناسب انجام شود، طرح ملی مشاغل خانگی از جمله طرح های موفق و کارآمد است و نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر ضرورت حمایت جدی از مشاغل خانگی با ارائه تسهیلات ویژه و خرید محصولات تأکید کرد و گفت: در فاز دوم و سوم این طرح که توانمندسازی و اتصال به بازار است، از تمام پیشرانها که در این طرح معرفی شوند جهت توانمندسازی با ارائه تسهیلات ویژه حمایت خواهد شد، همچنین به تمام ادارات و دستگاه های اجرایی نیز ابلاغ می کنیم برای خرید محصولات جهت اتصال به بازار و بازارگرمی این مشاغل حتماً همکاری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت : وظیفه ما این است که در زمینه بازاریابی و بازارسازی ، بازارگردانی و بازارگرمی تلاش نماییم تا فعالیت مشاغل استان رونق پیدا کند.

وی با تأکید بر ضرورت انجام کار پژوهشی و علمی در حوزه اشتغال خواستار انجام این مهم توسط اساتید و کارشناسان دانشگاهی و صنعتی استان شد و اظهار داشت: ظرفیت‌های شغلی موجود در استان باید از طریق رسانه ملی و فضای مجازی معرفی شود.