در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی و به منظور اجرای فاز دوم طرح مذکور، سومین جلسه آموزش عمومی با محوریت آموزش برندسازی و بسته بندی برگزار شد.
هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی با مفاهیم برندسازی و بسته بندی مشاغل خانگی و همچنین اهمیت برندینگ، بررسی ویژگی های برند خوب و نقش آن برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان و میزان خرید عنوان شد. این جلسه با حضور تعدادی از پیشرانان و متقاضیان ثبت نام شده در طرح مشاغل خانگی برگزار شد.کلیه عناوین آموزشی توسط اساتید مجرب و در دو مرحله حضوری با رعایت پروتکل ها در محل معاونت آموزشی جهاددانشگاهی گیلان و غیر حضوری (وبینار)برگزار میگردند. همچنین عناوین آموزشی به صورت فایل در اختیار کلیه شرکت کنندگان قرار داده شد.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷