اخبار

مسئولان شهرستان سقز از سه پروژه طرح توسعه مشاغل خانگی بازدید کردند

كردستان

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

خلاصه خبر

رئیس بنیاد برکت، نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره صمت ، میراث فرهنگی به همراه مدیر جهاددانشگاهی شهرستان سقز (۴ اسفند) از سه پروژه طرح توسعه مشاغل خانگی بازدید کردند.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان: طرح توسعه مشاغل خانگی از سال 97 به همت جهاددانشگاهی در کل کشور و در 9 استان به صورت پایلوت اجرایی شد.

عباس غفاری مدیر جهاددانشگاهی شهرستان سقز گفت: استان کردستان در این طرح با سهمیه 2 هزار و 600 نفر فعالیت خود را آغاز کرده بود که خوشبختانه توانست بیشترین راندمان کاری را در این بحث داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان سقز همچون شهرستان های استان در اجرای این طرح نقش اساسی داشته اند، افزود: استان کردستان در مرحله اول این طرح بالغ بر 5 هزار نفر را در سامانه ثبت نام و بعد از پایش اولیه و مراحل راست آزمایی  2 هزار و 607 نفر به صورت مستقیم و یا از طریق پشتیبان به بازار کار متصل و مشغول درآمد زایی هستند.

مدیر جهاددانشگاهی شهرستان سقز در ادامه با بیان اینکه ثبت نام این افراد در طول دوره توسط جهاددانشگاهی کاملا رایگان بوده است، گفت: رئیس بنیاد برکت، نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره صمت ، میراث فرهنگی از سه پروژه طرح توسعه مشاغل خانگی در بحث پوشاک، زیورآلات و قالی بافی بازدید کردند.

گفتنی است: در سال جدید جهاددانشگاهی استان کردستان نیز سهمیه 400 نفر دیگر را کسب کرده است که در حال حاضر مراحل ثبت نام اولیه را انجام میدهد.

 

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :