اخبار

تامین مواد اولیه با سه اصل قیمت ، کیفیت و تولید در داخل در مسیر شبکه سازی حائز اهمیت است

سيستان وبلوچستان

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

خلاصه خبر

.


متن کامل خبر

نشست تخصصی  با موضوع تامین مواد اولیه با حضور اعضای مرتبط در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی استان برگزار گردید.

در این نشست که با حضور نمایندگان سازمان های استانداری، صنعت معدن و تجارت،کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه و جهاددانشگاهی همراه بود ظرفیت های سازمان ها و بسترهایی که میتوان مسئله تامین مواد اولیه را برای متقاضیان استانی مرتفع نماید از سوی اعضا بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مرتضی نوری، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان نیز با اشاره به سه اصل قیمت ، کیفیت و تولید در داخل استان بیان داشت می توان با تجمیع ظرفیت ها و شناخت خوب نسبت به قوانین در این حوزه گام مشترکی را برای بهبود مسیر شبکه سازی در مشاغل خانگی برداشت و پاسخ گوی خوبی برای نیازهای استخراج شده در مسیر ارزیابی متقاضیان طرح بود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغلی خانگی در استان بیان کرد: موضوع تامین مواد اولیه و اثر آن در افزایش قمیت محصولات و کاهش کیفیت آنان یکی از چالش های جدی در بازار رقابت امروز است که امید است با هماهنگی ایجاد شده بتوان در بهبود رقابت پذیری و ماندگاری محصولات این شبکه ها در بازار گام جدی برداشت.