اخبار

جلسه پشتیبانان پوشاک تربت جام و سرخس با مدیر عامل برند گرند برگزار شد

خراسان رضوئ

۱۳۹۷/۰۹/۲۲

متن کامل خبر

جلسه پشتیبانان پوشاک تربت جام و سرخس با مدیر عامل برند گرند برگزار شد.

در نشستی که با حضور3تن از پشتیبانان پوشاک بچگانه و 3 نفر از پشتیبانان پوشاک مردانه و 2 نفر از تولیدکنندگان جوراب و یک نفر از پشتیبانان تریکو جات در محل پژوهشکده گردشگری برگزار شد.

ارباب خالص مدیر عامل برند گرند از تولیدات پشتیبانان بازدید و مشاوره های لازم را در خصوص ارتقا کیفیت و نحوه فروش و طرح محصولات تولیدی داد.

در این نشست مصوب شد خط تولید جوراب آقای ارباب خالص تحت برند گرند راه اندازی شود و خانم تیموری در صورت ارتقاء کیفیت جوراب های تولیدی و تایید آقای ارباب خالص و به خط تولید ایشان متصل خواهند شد.

آقای اسلام دوست با توجه به مشاوره های اقای ارباب خالص و رایزنی های صورت گرفته در خصوص تأمین مواد اولیه موردنیاز خود را با قمیت پایین تر تهیه کرده و با قیمت مناسب تری تولید و به خط تولید جوراب گرند متصل شوند.

نمونه تولیدات بچه گانه خانم احمد آبادی و خانم رحمت پور و خانم کهنی به آقای ارباب خالص تحویل داده شده تا بازاریابی لازم در شهرستان ها صورت گیرد و سفارشات به این 3تولید کننده داده شود.

مصوب شد خانم و اقای زاهدی جهت مذاکرات ثانویه در خصوص تولید تریکوجات مجددا محل دفتر آقای ارباب خالص حاضر شوند.

مصوب شد آقای قندهاری حضوری به آقای ارباب خالص مراجعه کرده و در صورت توافق دو طرف تعدادی از تولیدات لباس مردانه به ایشان تحویل داده شود و خط تولید ایشان دوباره راه اندازی شود.

مصوب شد با دهیاری روستای ویرانی مذاکره شود و در صورت موافقت کارگاهی در شاندیز واگذار شود و توسط آقای ارباب خالص مجهز شود و با مدیریت خانم جمالی8نفر از متقاضیان پوشاک در حوزه تولید لباس مردانه برند گرند در شاندیز شروع به کار کند.