اخبار

برگزاری نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در روزهای پایانی سال 99

خوزستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

متن کامل خبر

اولین نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغلی خانگی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی در روزهای پایانی سال 1399 در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، پیرو پیگیری‌ها و هماهنگی‌های اولیه به عمل آمده و به منظور تسهیل روند اتصال به بازار و کمک به افزایش فروش محصولات پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اولین نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغلی خانگی را در روزهای پایانی سال 1399 با اختصاص حداقل 100 غرفه مستقل در یکی از مناطق مهم تجاری تهران برگزار می‌کند.

برگزاری این نمایشگاه اولین گام در ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی تحت عنوان برند ملی OHOP ( هرخانه یک محصول) نیز محسوب می‌شود.

از این رو جهت هماهنگی بیشتر و مشارکت واحدهای مجری طرح در برگزاری نمایشگاه مذکور، نشست وبیناری با حضور مدیران پروژه واحدهای مجری طرح 31 استان در روز یکشنبه، مورخ 10 اسفندماه از ساعت 13 برگزار شد.

در این نشست محمد امین صالحی نژاد معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان و شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان حضور داشتند و مقرر شد که هر استان پیشران‌های موفق، صاحب برند و دارای محصولات متنوع و با کیفیت را جهت شرکت در این نمایشگاه معرفی نمایند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.