اخبار

دومین جلسه اتاق فکر پوشاک طرح مشاغل خانگی خوزستان برگزار شد

خوزستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

متن کامل خبر

دومین جلسه اتاق فکر پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، دومین جلسه اتاق فکر پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان روز یکشنبه، 10 اسفندماه 99 به صورت وبیناری برگزار شد.

در اولین جلسه اتاق فکر، پیگیری مواردی از سوی پیشرانان شبکه پوشاک از جمله پیشنهاد تولیدکنندگان و طراحان پوشاک مصوب شده بود که در این نشست 6 تولیدکننده، یک طراح، یک تامین کننده لوازم خرازی و یک مدرس توسط پیشرانان معرفی شد و در این راستا ضوابط پذیرش اعضای جدید شبکه پوشاک استان در قالب 7 محور مصوب و پس از بحث و تبادل نظر بین حاضرین، برای دو مورد از این محورها، شاخص هایی تعریف شد.

این اتاق فکر با حضور سیدرضا علوی مشاور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، محمدامین صالحی نژاد معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خوزسنان، مونا چراغی کارشناس اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی خوزستان، نادیا علی نجاتی مدیر تولیدی پوشاک (برند جاتی)، زهره صالحی چلچه مدیر تولیدی پوشاک مطهره و آکو لطفی مدیر داخلی تولیدی پوشاک مطهره برگزار شد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.