اخبار

دیدارمدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری

هرمزگان

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مدیر اجرایی این طرح دراستان هرمزگان با سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان دیدار وگفتگو کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی،صدیقه مظفر، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی،دردیدار سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان به تشریح طرح ملی مشاغل خانگی پرداخت و گفت: با روزش واتصال به بازار با هدف اشتغال پایدار متقاضیان صورت  می‌گیرد .

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصریح کرد: سایت برای فروش محصولات مشاغل خانگی طراحی شده است که این سایت ها مخصوص فروش محصولات می باشد.

وی افزد:بیش از 5 هزارنفراز متقاضیان پس از ارزیابی و مشاوره در این طرح ملی حضور دارند  و سهم  استان هرمزگان 2 هزار و 500نفر است .

مظفر ابراز کرد: این طرح ضعف‌های رویه سابق را پوشش می‌دهد و بر اساس چارچوب تعریف شده بخش آموزش، مشاوره و اتصال به بازار در آن در نظر گرفته شده که این یک رویکرد بدیع در حوزه اشتغال کشور است.

این مقام مسئول ادامه داد: تجربه اجرای الگوی نوین از سال ۱۳۹۷ تاکنون که به مجری گری جهاددانشگاهی و کارفرمایی اداره کار  اجرا شده است که باید بگویم این راه شناخت مناسبی را از فضای کسب و کار استان پیش روی ما گذاشته است و این طر همکاری ویژه تمام دستگاهای اجرایی را می طلبد.

در ادامه امیر حبیبی، سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: با وجود معضل گسترده بیکاری باید دغدغه همه مدیران و همچنین دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها، مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری اشتغال باشد.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداریدر پایان ابراز کرد: جهاد دانشگاهی اهمواره نقش مهمی را در توسعه کشور داشته از این رو بر اساس قوانین همکاری های لازم را با جهاد دانشگاهی خواهیم داشت.

انتهای پیام