اخبار

پیشران ها در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی حمایت می شوند

چهارمحال وبختيارئ

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

متن کامل خبر

جلسه تشریح روند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس جهاد دانشگاهی، معاون آموزشی و مدیران مراکز شش گانه آموزشی برگزار شد.
رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت انجام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، خواستار اجرای مطلوب این طرح با توجه به ظرفیتهای موجود در معاونت آموزشی شد.
سیروس رضایی با اشاره به پیگیری جهت حمایت از پیشران ها، گفت: این مهم به طوری جدی در دستور کار قرار گرفته است و چنانچه پیشران ها مشکل مالی داشته باشند جهت حمایت از آنان تسهیلات کم بهره به منظور کمک به آنان در نظر گرفته می شود.
وی با بیان اینکه مشاغل خانگی بخشی ازوظایف معاونت آموزشی جهاددانشگاهی شده است، بر پیگیری و ارتباط بیشتر با مسئولان مربوطه در شهرستان ها در راستای اجرای مطلوب طرح تاکید کرد.
رضایی به اهمیت ایجاد اشتغال در استان با توجه به وضعیت بیکاری را یادآور شد و تلاش بیشتر برای اطلاع رسانی برای بالا بردن تعداد ثبت نامی ها در راستای بهبود شرایط اشتغال استان را خواستار شد.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی در ابتدا ضمن تشریح اجرای این طرح ملی از ابتدا تاکنون ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند اجرای طرح، تصریح کرد:از ابتدای اجرای طرح تا کنون بیش از یک هزار نفردر سامانه ثبت نام کرده اند.
غلامرضا رضوی ادامه داد: جذب پیشتیبان ها نیز همچنان ادامه دارد که با پیگیری های به عمل آمده با مسئولان اداره کار استان، زمینه جلب حمایت آنان صورت گیرد.
وی ضرورت حمایت از پیشران ها را یادآور شد و گفت: نیازهای پیشران ها نیز بررسی و در راستای بهبود شرایط اقدامات لازم صورت می گیرد.
در پایان مدیران مراکز شش گانه ضمن ارائه گزارش از روند اجرای این طرح در شهرستان های مربوطه، همکاری مطلوب دستگاه های مرتبط را یادآور شدند و به بررسی مشکلات در راستای رفع پرداختند.