اخبار

برپایی کارگاه آنلاین فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی خراسان‌شمالی

خراسان شمالي

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

خلاصه خبر

کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی خراسان شمالی از برپایی کارگاه آنلاین فن ترجمه ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، آرزو یزدانی، کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: این کارگاه فن ترجمه به روش چامسکی ویژه متقاضیان رشته مترجمی (کتاب و مقاله) و ویرایشگر متون در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.

وی با بیان اینکه در مجموع در این دو رشته در خراسان شمالی بیش از 60 نفر متقاضی اقدام به نام نویسی کرده بودند، افزود: با همه متقاضیان تماس تلفنی از سوی کارشناسان طرح انجام شده و اطلاعات لازم درخصوص برپایی کارگاه به آنان داده شده است.

یزدانی ادامه داد: در این کارگاه که از امروز آغاز شده و فردا 13 اسفند نیز به پایان می رسد در مجموع طی شش ساعت زمان آن مطالبی همانند روساخت و زیرساخت، توصیف کننده ها، حروف تعریف، اشاره، کمیت نماها، صفت، افعال معلوم و مجهول، قیود، انواع کاما و گشتارها آموزش داده می شود.

وی یادآورشد: فن ترجمه، فن ترجمه مرزها  و مرزنماها، فن ترجمه حروف ربط، روش ترجمه جزء قیدی as و چند تمرین کاربردی از دیگر مباحث این کارگاه است.

یزدانی با بیان اینکه استاد این کارگاه نیز از اساتید مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی آقای صالحی وحدتی است، گفت: متقاضیان این دوره از تخفیف های ویژه شرکت در کارگاه نیز برخوردار می شوند.

انتهای پیام