اخبار

برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با فرآیند اتصال به بازار در سمنان

سمنان

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

خلاصه خبر

وبینار تخصصی آشنایی با فرآیند اتصال به بازار با عنوان «تجارت الکترونیک» در سمنان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، وبینار تخصصی اتصال به بازار با عنوان «تجارت الکترونیک» با هدف آشنایی پیشران های طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان با تجارت الکترونیک و فرآیند اتصال به بازار برگزار شد.

در این وبینار تخصصی که در قالب مجموعه رویدادهای کارآفرینی صندلی تجربه در سمنان برگزار شد، مهندس فرزانه دانشمند، مؤسس و بنیانگذار استارتاپ چیگل(پلتفرم فروش اینترنتی بین المللی) در خصوص اتصال به بازار و تجارت الکترونیک سخنرانی کرد.

طرح ملی مشاغل خانگی در کشور با همکاری جهاددانشگاهی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اجرا می شود، پس از پایش و رصد اطلاعات شغلی متقاضیان، افرادی که واجد شرایط باشند برای توانمندسازی شغلی و با هدف پایدارسازی مشاغل و اتصال به بازار به افراد پیش ران متصل خواهند شد.

این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود برای حدود ۵۴ هزار نفر در ۳۱ استان کشوردارد.

در فاز سوم طرح که اتصال به بازار است نیز فعالیت هایی از قبیل شکل دهی بازارهای فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه های بالادستی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی و همچنین کمک به تنظیم برنامه های تولید و فروش از طریق فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد با طرح که زیرنظر کارفرما و مجری همکاری می کنند انجام می شود.