اخبار

وبینار "آشنایی با سیستم سازی برای کسب‌وکارهای کوچک" برگزار شد

خوزستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

خلاصه خبر

وبینار "آشنایی با سیستم سازی برای کسب‌وکارهای کوچک" صبح امروز (چهارشنبه، 13 اسفندماه) از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، این وبینار آموزشی که چهارمین و آخرین وبینار از سلسله وبینارهای آموزشی جهاددانشگاهی استان خوزستان در راستای طرح ملی مشاغل خانگی در سال 99 است، به مدت دو ساعت با هدف آشنایی پیشرانان و متقاضیان طرح با سیستم سازی در کسب و کارهای کوچک برگزار شد.

در این وبینار مباحث مختلفی اعم از تعریف و نحوه سیستم سازی، اجزاء و فرآیندهای کسب و کار و دستاوردهای استقلال کسب و کار ارائه و همچنین کتاب هایی در زمینه حوزه کسب و کار و مشاغل خانگی معرفی شد.

این وبینار با تدریس استاد سیدرضا علوی و حضور 50 شرکت‌کننده از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی به نشانی htttp://amjad.jde.ir/kz و به صورت رایگان برگزار شد و شرکت‌کنندگان در پایان به طرح پرسش‌های خود پرداختند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما، به جهاد دانشگاهی به عنوان مجری واگذار شده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نماینده کارفرما در استان است؛ سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ایجاد شغل برای 2500 نفر، اجرای این طرح را در استان برعهده دارد.