اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی اولین نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

خوزستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

خلاصه خبر

جلسه هماهنگی اولین نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور دکتر بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، جهت هماهنگی و مشارکت واحدهای مجری طرح در برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، نشست وبیناری با حضور معاونین آموزشی و مدیران اجرایی واحدهای مجری طرح 31 استان در روز چهارشنبه، مورخ 13 اسفندماه 99 از ساعت 14:00 الی 15:00 برگزار شد. در ابن نشست مدیران واحدهای استانی پیرامون آماده سازی پیشران ها سوالات خود را مطرح کردند و دکتر بیجندی معاون آموزشی جهاددانشگاهی نیز به این سوالات پاسخ داد.

در این نشست محمد امین صالحی نژاد معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان و شیما تقی نژاد مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان حضور داشتند.

پیرو پیگیری‌ها و هماهنگی‌های اولیه به عمل آمده و به منظور تسهیل روند اتصال به بازار و کمک به افزایش فروش محصولات پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اولین نمایشگاه اختصاصی طرح ملی توسعه مشاغلی خانگی را در روزهای پایانی سال 1399 با اختصاص حداقل 100 غرفه مستقل در یکی از مناطق مهم تجاری تهران برگزار می‌کند.

برگزاری این نمایشگاه اولین گام در ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی تحت عنوان برند ملی OHOP ( هرخانه یک محصول) نیز محسوب می‌شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.