اخبار

ایجاد بازار پایدار از مزایای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است

چهارمحال وبختيارئ

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

خلاصه خبر

آموزش عمومی متقاضیان مشاغل خانگی روستای صالحات با حضور رییس اداره کار شهرستان خانمیرزا برگزار شد. اسماعیلی با اشاره به فاز اتصال به بازار و ضرورت تحقق این مهم، خاطرنشان‌کرد: در این مرحله مجموعه‌ای از اقدامات از قبیل هدایت متقاضیان به تعیین نام و برند تجاری برای محصولات خانگی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی، کمک به تنظیم برنامه‌های تولید و فروش و اتصال به بنگاه پیشرو صورت می گیرد. وی شناسایی و معرفی بازارهای جدید برای تولیدات مشاغل خانگی، شکل‌دهی بازارهای فروش الکترونیکی، معرفی و فروش محصولات، شکل‌دهی و ظرفیت‌سازی بازارهای فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه‌های بالادستی انجام می‌شود که زمینه‌های فروش و ایجاد بازار پایدار برای محصولات خانگی را از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی برشمرد.


متن کامل خبر

آموزش عمومی متقاضیان مشاغل خانگی روستای صالحات با حضور رییس اداره کار شهرستان خانمیرزا برگزار شد.
اسماعیلی با اشاره به فاز اتصال به بازار و ضرورت تحقق این مهم، خاطرنشان‌کرد: در این مرحله مجموعه‌ای از اقدامات از قبیل هدایت متقاضیان به تعیین نام و برند تجاری برای محصولات خانگی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی، کمک به تنظیم برنامه‌های تولید و فروش و اتصال به بنگاه پیشرو صورت می گیرد.
وی شناسایی و معرفی بازارهای جدید برای تولیدات مشاغل خانگی، شکل‌دهی بازارهای فروش الکترونیکی، معرفی و فروش محصولات، شکل‌دهی و ظرفیت‌سازی بازارهای فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه‌های بالادستی انجام می‌شود که زمینه‌های فروش و ایجاد بازار پایدار برای محصولات خانگی را از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی برشمرد.