اخبار

در راستای حضور در نمایشگاه

مازندران

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

خلاصه خبر

جلسه هماهنگی حوزه تجاری‌سازی و اشتغالزایی جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه مازندران برگزار شد


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، نشست هماهنگی حضور در نمایشگاه «رونمایی از دستاوردها، محصولات و خدمات طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» امروز 16 اسفندماه در دفتر جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه مازندران برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیر و کارشناسان حوزه تجاری‌سازی و اشتغالزایی جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد، محسن طالبی، مدیر اجرایی پروژه طرح ملی مشاغل خانگی در مازندران، گفت: نمایشگاه «رونمایی از دستاوردها، محصولات و خدمات طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» روز سه‌شنبه 19 اسفندماه در مرکز تجارت جهانی فردوسی در تهران برپا می‌شود.

وی افزود: در این غرفه‌ها محصولاتی از تولیدات مشاغل خانگی مازندران در زمینه صنایع دستی همچون؛ گلیم، جاجیم، معرق‌کاری، قلم زنی روی فلز، دست‌سازهای چوبی مازندران و ... به نمایش گذاشته خواهد شد.
طالبی با بیان اینکه، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی در حال اجرا است، تصریح کرد: در این نمایشگاه، برند ملی(0H0P)  با معنای هر خانه یک محصول، در حوزه مشاغل خانگی رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه قرار است  ساعت 10 صبح روز سه شنبه 19 اسفندماه افتتاح و تا ساعت 20 به مدت 10 روز در مرکز تجارت جهانی فردوسی تهران ادامه یابد.