اخبار

در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی کارگاه تولیدی مشاغل خانگی در یکی از مناطق محروم قم افتتاح شد

قم

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

خلاصه خبر

صبح امروز آیین افتتاح کارگاه تولید پوشاک تن آرا در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی استان قم و برخی از مسئولان ذیربط برگزار شد.


متن کامل خبر

صبح امروز آیین افتتاح کارگاه تولید پوشاک تن آرا در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی استان قم و برخی از مسئولان ذیربط برگزار شد.
کارگاه تولید پوشاک تن آرا در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم با همکاری دفتر تسهیلگری محله شهر قائم افتتاح شد.
صبح امروز آیین افتتاح کارگاه تولید پوشاک تن آرا در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی استان قم و برخی از مدیران استانی و نمایندگان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.
در حاشیه این مراسم اعظم صفری مقدم به عنوان پیشران این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با هزینه های صورت گرفته موفق به اجاره ساختمان سابق پست در شهرقائم شدیم تا برای خانم های بی‌سرپرست یا بدسرپرست کارگاه تولیدی پوشاک را راه‌اندازی کنیم تا با فروش پوشاک تولیدی توسط آن‌ها بتوانیم کسب درآمدی برایشان به ارمغان بیاوریم.
وی افزود: این نیروها توسط بنده آموزش دیده و به تولید پوشاک مشغول می‌شوند اما اکنون با مشکل کمبود تجهیزات مواجهیم و امیدواریم تا مسئولین و خیرین به ما در راستای تحقق اهداف بالاتر کمک کنند.
صفری مقدم ادامه داد: تاکنون ١۶ نیرو در این کارگاه اشتغال دارند درصورتی که با تامین تجهیزات می‌توانیم تا ۵٠ نفر نیروی شاغل در این کارگاه داشته باشیم.
یکی از نکات قابل تامل در این مراسم عدم حضور برخی از مسئولان برای حضور در این مراسم، به جهت اهمیت جایگاه افزایش تولید ملی و اهمیت توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از مهمترین الگوهای اقتصاد اسلامی و حل مشکلات بیکاری به خصوص در مناطق محروم، به رغم دعوت رسمی بود.
شایان ذکر است طرح می توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در حال اجرا می باشد.