اخبار

همکاری مشترک جهاد دانشگاهی همدان و پیشران مطرح میناکاری

همدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

خلاصه خبر

جلسه همکاری با یکی از پیشرانان مطرح رشته مینا کاری شهرستان رزن در محل جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، جلسه همکاری با یکی از پیشرانان مطرح رشته مینا کاری شهرستان رزن در محل جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد.

رامین امیری، مدیر واحد اشتغال جهاد دانشگاهی همدان، در این جلسه ضمن تشیح کامل طرح، رشته میناکاری را یکی از رشته های پرمتقاضی در استان عنوان کرد و گفت: همدان یکی از استان های مطرح کشور و جهان در حوزه سفال وسرامیک است که در هر برهه و زمانی، مخاطبان خاص خود را در تولید و فروش داشته است.

وی رسیدن به درآمد پایدار را از اهداف اصلی این طرح ملی عنوان کرد و گفت: متقاضیانی که توان تولید دارند ولی توان فروش ندارند، با معرفی به پیشران (تولیدکننده ماهر و توانمند) و وصل شدن به بازار و شبکه‌سازی، صاحب شغل و درآمد پایدار می‌شوند.

امیری ادامه داد:  پیشران با ارائه آموزش‌های تخصصی بازار به متقاضی و ضمن توانمندسازی او متناسب با نیاز و سلیقه بازار این اطمینان خاطر نسبت به بازاریابی و فروش محصول تولیدی را ایجاد می‌کند تا متقاضی دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشد.

مدیر واحد اشتغال ادامه داد: پیشران‌ها می‌توانند با به کارگیری نیروهای آموزش‌دیده در این طرح، بدون درگیر شدن در مسائل استخدام و تأمین فضا و تجهیزات برای نیروی کار، نسبت به توسعه کسب‌وکار خود اقدام کنند.

مجید محمدیارلو، پیشرانان مطرح رشته میناکاری در شهرستان رزن نیز در پایان این جلسه ضمن بین ظرفیت های کارگاه تولیدی خود در این حوزه، همکاری خود را در راستای پیشبرد هر چه بهتر این طرح با جهاد دانشگاهی همدان اعلام نمود.