اخبار

آموزش های جهاددانشگاهی کاربردی محور است

كردستان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

خلاصه خبر

آموزش های جهاددانشگاهی کاربردی محور است


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان: سیروان صیدی در دیدار با معاون آموزشی ناجا استان کردستان ضمن  تشکر از همکاری های مطلوب این یگان نظامی در بحث آموزش، اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه همکاری کشوری این دو ارگان، امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم برنامه های کاربردی آموزشی برای نیروهای ناجا برگزار بکنیم.

وی ضمن تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی استان کردستان، گفت: جهاددانشگاهی استان کردستان در حوزه های آموزش، پژوهش،اشتغال و فرهنگی فعالیت های گسترده ای را انجام داده است که طی این تفاهم نامه میتوانیم در این زمینه ها همکاری لازم را داشته باشیم.

صیدی در ادامه با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان در زمینه مشاغل خانگی نیز فعالیت های گسترده را انجام داده است، افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به صورت متمرکز در 9 استان کشور برگزار شد که در این راستا استان کردستان توانست با برنامه های مختلف فعالیتهای موثری داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یکی از فعالیتهای مهم جهاددانشگاهی با همکاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است که توانست در کاهش بیکاری در جامعه تاثیر مستقیم داشته باشد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان کردستان در ادامه بیان کرد: در سال جاری تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و ناجا کشور به امضا رسیده است که ما نیز میخواهیم این تفاهم نامه  را با استان به صورت بومی اجرایی بکنیم.

در ادامه این نشست سرهنگ براری معاون آموزش ناجا استان کردستان ضمن قدردانی از فعالیت های موثر جهاددانشگاهی کردستان برای جامعه، گفت: جهاددانشگاهی یک نها علمی شناخته شده است و بهره گیری از ظرفیت های آن یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: بومی کردن تفاهم نامه های کشوری کاری پسندیده است و میتوان کمک شایانی به توسعه علمی این ارگان نظامی بکند.

سرهنگ براری در پایان ضمن اعلام آمادگی همکاری با جهاددانشگاهی استان کردستان، یادآور شد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی و انقلابی است که همکاری با آن قطعا مفید خواهد بود