اخبار

ظرفیت های جهاد دانشگاهی باید در دستور کار قرار گیرد

كردستان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

خلاصه خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان ، رشید میرحسامی در دیدار با مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان سقز اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی شناخته شده در کشور است که باید از ظرفیت های علمی آن استفاده کرد.


متن کامل خبر

وی با بیان اینکه خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی کمک شایانی به توسعه علمی این شهرستان دارد، عنوان کرد: یک جامعه پویا نیازمند علم و آموزش است که بر همین اساس جهاد دانشگاهی شهرستان سقز میتواند نقش آفرین  خوبی باشد.

میر حسامی در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی پتانسیل های خوبی برای توسعه شهرستان دارد و این مهم  نیازمند همفکری و تعامل کاری با این نهاد انقلابی است.

در ادامه نیز عباس غفاری مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان سقز با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی که پتانسیل های فراوانی دارد، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه مختلف آموزشی، پژوهش،  فرهنگی، ،پژوهش ، مرکز افکار سنجی ، اشتغال و کارآفرینی ظرفیت های مناسبی دارد که میتواند در راستای توسعه شهری مفید باشد‌.

غفاری گفت: مرکز خدمات تخصصی Gis، خبرگزاری ایسنا و ایکنا به همراه مرکز ذخیره سازی خون بند ناف یکی از ظرفیت های این نهاد  است که خدمات ارزنده ای به کشور داده است‌.

مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان سقز در پایان به بحث مشاغل خانگی پرداخت و یادآور شد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان برگزار شد که توانست فعالیتهای موثری در بحث کاهش بیکاری در استان را انجام دهد.

 در این جلسه مقرر شد شهرداری و جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی کارکنان و پسماند شهری همکاری داشته باشند.