اخبار

تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس و جهاددانشگاهی کردستان منعقد شد

كردستان

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

خلاصه خبر

تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس و جهاددانشگاهی کردستان منعقد شد


متن کامل خبر

فاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان کردستان و بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان  در راستای فعالیتهای پژوهشی، فرهنگی و آموزشی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرذستان، تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس و جهاددانشگاهی کردستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در توسعه فعالیتهای فرهنگی، آموزش و پژوهشی مشترک بین طرفین قرارداد در راستای برنامه های مدون و ارتباط هدفمند با مراکز فرهنگی، علمی، تحقیقاتی و آموزشی به منظور بهره گیری از مدلهای علمی در امور توسعه منعقد شده است.

اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در ادامه گفت: در این تفاهم نامه همکاری زمینه های همکاری در خصوص مشارکت در برگزاری همایش ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها، اردوهای گردشگری و همکاری در انجام کلیه فعالیت های مرتبط با وظایف دو دستگاه اعم از گسترش فعالیت آموزش و اشتغال آمده است.

وی بحث اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی استان کردستان اشاره و افزود: جهاددانشگاهی استان کردستان در چند سال اخیر گام های موثری را در راستای توسعه مشاغل خانگی و کاهش بیکاری در جامعه ارائه داده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان یادآور شد: در بحث مشاغل خانگی جهاددانشگاهی نیز این آمادگی  را دارد که همکاری های خوبی را با بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس استان داشته باشد.