اخبار

متقاضیان مشاغل خانگی در همدان از مزایای بیمه صندوق روستاییان بهره مند می شوند

همدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

خلاصه خبر

متقاضیان طرح مشاغل خانگی با هماهنگی اداره کل تعاون استان همدان از مزایای بیمه صندوق روستایی و عشایر بهرمند خواهند شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اولین جلسه بررسی روند اجرایی بیمه اجتماعی متقاضیان مشاغل خانگی استان همدان به ریاست احمد توصیفیان پور، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: بیمه اجتماعی مشاغل خانگی, یکی از خدمات خوب دولت برای متقاضیان  است که فرصتی را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با هزینه کم از مزایای بیمه ای و بازنشستگی استفاده نمایند.

توصیفیان در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، خواستار اجرای هر چه سریعتر فاز سوم طرح و اتصال  متقاضیان به بازار و تعهد استان در قبال طرح مذکور گردید.

مهدی سماواتی، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان, روستائیان و عشایر استان همدان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی این مجموعه برای بهره مندی متقاضیان مشاغل خانگی از بیمه اجتماعی عنوان کرد: پس از قرار دادن لیست متقاضیان از سوی اداره کار در اختیار صندوق، این مجموعه اقدامات لازم را در جهت بیمه اجتماعی متقاضیان انجام خواهد داد.

علی کلانترنیا، رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در همراهی با این مجموعه در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی عنوان کرد: استان همدان جزو 5 استان اول کشور در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی می باشد که بیش از سهمیه استان در سامانه ثبت نام انجام گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان ادامه داد: امیدواریم که متقاضیان طرح مشاغل خانگی با هماهنگی اداره کل تعاون بتوانند از مزایای بیمه اجتماعی بهرمند شوند.