اخبار

انعقاد توافق­نامه فی­ مابین جهاد دانشگاهی هرمزگان و ورزش و جوانان استان

هرمزگان

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

خلاصه خبر

سرپرست جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: توافق­نامه ای به منظور راه‌اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتابدهی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان فی مابین این واحد و ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، محمد دل پسند در حاشیه تبادل تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، بیان کرد: در این تفاهم نامه که به منظور راه‌اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتابدهی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان منعقد شد جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح تأمین فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات، نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای هر یک از برنامه­ها و فعالیت­های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان رابرعهده گرفته است.

وی اضافه کرد: تأمین مدرس و مربی مجرب برای برگزاری کارگاه­ها و رویدادهای موردنیاز تیم­های مرکز، ارائه خدمات و مشاوره­های رایگان به جوانان جهت راه­اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید و برگزاری جلسات منظم با معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان، برای بررسی پیشرفت کار، گزارش­های هزینه­کرد و هماهنگی­های هر چه بیشتر در اجرای برنامه­ها و فعالیت­های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی هرمزگان در این تفاهم نامه است.

دل پسند با اشاره به تعهدات اداره کل ورزش و جوانان استانهرمزگان در این تفاهم نامه گفت: از جمله تعهدات اداره کل ورزش و جوانان می توان به معرفی جوانان و سازمان­های نهاد جوانان جهت شرکت در دوره­ها و کارگاه­ها و... به جهاد دانشگاهی واحد استان اشاره کرد.

وی با اشاره به نحوه اجرای این تفاهم نامه افزود: جهت اجرای این توافقنامه، در سطح استانی، کارگروه علمی و اجرایی متشکل از مدیران و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان و واحد جهاددانشگاهی استان، تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام