اخبار

بازدید مدیران طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان از مرکز چاپ سابلیمیشن کاچیلا در اهواز

خوزستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

متن کامل خبر

مدیران اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خوزستان از مرکز تخصصی خدمات چاپ سابلیمیشن کاچیلا در اهواز بازدید کردند.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، 15 فروردین ماه محمدامین صالحی نژاد، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خوزستان و شیما تقی نژاد، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان از مرکز تخصصی خدمات چاپ سابلیمیشن کاچیلا واقع در اهواز بازدید کردند و در جریان این بازدید، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان توسط مدیران طرح برای مدیر این مرکز توضیح داده شد.

این مرکز با مدیریت حکیم پوراسماعیلی، تولیدکننده محصولات چاپی غیرکتاب در شهرستان اهواز است که از جمله فعالیت های این مرکز می توان به طراحی و چاپ روی پارچه، پرده، فرش، روتختی، آباژور، کیف، لباس و چوب اشاره کرد.

پوراسماعیلی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در طرح و عضویت در شبکه پوشاک اهواز اظهار کرد: در حال حاضر 6 نفر در این مرکز مشغول به کار هستند و برنامه داریم فعالیت‌های تولیدی و اشتغال خود را توسعه دهیم.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این طرح با ظرفیت ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ‌عنوان کارفرما به جهاددانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.