اخبار

برگزاری دوره آموزشی تخصصی «خیاطی» در قزوین

قزوين

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین از برگزاری دوره آموزشی «خیاطی» در راستای اجرای این طرح ملی خبر داد.


متن کامل خبر

سید مصطفی زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی قزوین و اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به ترتیب مجری و ناظر این طرح هستند.

وی ادامه داد: در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، دوره آموزش تخصصی «خیاطی» از امروز چهارشنبه 17 فروردین در کارگاه‌ خیاطی سرکار خانم شا‌‌ه‌محمدی آغاز شد.

زرآبادی ادامه داد:  امروز تعیین سطح اولیه متقاضیان انجام و این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت در این کارگاه تولید پوشاک برگزار خواهد شد. امید می‌رود با توجه به ارزیابی مدرس، این دوره آموزشی تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین گفت: لازم به ذکر است که بگوییم در کارگاه این پیشران 30 نفر به ‌صورت مستقیم در عرصه تولید پوشاک فعالیت دارند که تحت آموزش قرار خواهند گرفت و سرکار خانم «قیاسی» مدرس جهاددانشگاهی با توجه به نیاز سطح کارگاه آموزش‌های لازم را ارائه خواهد کرد و در پایان از سوی جهاددانشگاهی به افراد حاضر در این دوره، درصورتی که نمره قبولی کسب کنند؛ گواهی اعطا خواهد شد.