اخبار

جلسه با پیشران های استان هرمزگان

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان از برگزاری جلسه ای هم اندیشی با پیشرانهای بندر عباس در راستای گام سوم طرح ملی مشاغل خانگی خبر داد،


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ، صدیقه مظفر، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان، گفت: این  سلسله نشست توجیهی که با حضور پیشران های  استان هرمزگان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: طرح ملی مشاغل خانگی  در 3 مرحله شامل شناسایی مزیت و ظرفیت ‌های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار مورد توجه قرار گرفته است.

مظفر در این سلسله جلسات به معرفی  مکان بازارهای چیگل و پیمیشه و کاربن پرداخت و افزود: درراستا ثبت مکان بازهار ها پیشران ها با کارشناسان طرح همکاری لازم را داشته باشند و  ادامه داد: در مکان بازار چیگل حتما کد معرف جهاد را وارد نمایید. در غیر اینصورت فروشگاه ایجاد شده جز امار طرح قرار قرار نمیگرد.

کد معرف جهادCMR11927

مدیر اجرایی طرح در هرمزگان  ادمه داد: پس از ثبت نام اولیه و تایید پروفایل در چیگل حتما اقدام به ثبت کاتالوگ نمایید تا فروشگاه فعال شود . در صورت عدم ثبت کاتالوگ جز امار فروشگاه های فعال قرار نخواهد گرفت‌.

مظفر با تاکید براینکهدر مکان بازار پیمیشه حتما و الزاما از لینک https://paymishe.inhb.ir/users/login?action=sellerاستفاده کنید ااظهار کرد:کد یکتا که از سامانه inhb دریافت کرده اید و برای هر شخص (متقاضی و یا پیشران) اختصاصی هست را وارد نمایید.

وی در پایان به در اپلیکیشن کاربن اشاره کرد و افزود: حتما لیست اسامی افراد ثبت نام شده بهمراه شماره تلفن همراه را برای اینجانب ارسال نمایید. تایید پروفایل ها توسط کارشناسان کاربن بر اساس اسامی ارسال شده از سوی ما انجام میگیرد.

لازم به ذکر است پیشرانها قبل از ارسال فهرست اسامی حتما باید پروفایل ایجاد کرده باشند.

لازم به  ذکر است به دلیل وضعیت کرونا  برخی از پیشرانها از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شده  است.

انتهای پیام