اخبار

برگزاری بیستمین وبینار مشاغل خانگی_کار آفرینی _طرح کسب و کار در میناب

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

خلاصه خبر

بیستمین وبینار مشاغل خانگی_کار آفرینی _طرح کسب و کار در میناب توسط جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، بیستمین وبینار پخش زنده " مشاغل خانگی_کار آفرینی _طرح کسب و کار " ، به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح، در دوشنبه 23فروردین  ‌ماه از سوی جهاد دانشگاهی هرمزگان به‌صورت رایگان برای متقاضیان شهرستان میناب برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این وبینار می‌توانند از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) با لینک Http://amjad.jde.ir/hr وارد شوند و پس از ورود به سامانه در قسمت انتخاب نام جلسه آموزش عمومی مشاغل خانگی ، سپس  واردکردن نام و نام خانوادگی و انتها واردکردن (رمز عبور: ۱۲۳۴۵۶ ) را وارد وبینار شوند.
لازم به ذکر است هنگام وارد کردن رمز عبور، زبان کیبورد را انگلیسی(En) انتخاب کنید و از فیلترشکن استفاده نکنید و جهت ورود در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefox  یا Google chrome اپدیت شده استفاده کنید.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و جهاد دانشگاهی هرمزگان نیز با ظرفیت ۲۳۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.