اخبار

نشست مشترک پشتیبانان فرش و دستبافته‌های طرح نوین مشاغل خانگی شهرستان «جغتای» خراسان رضوی

خراسان رضوئ

۱۳۹۷/۰۸/۲۱

متن کامل خبر

نشست مشترک پشتیبانان فرش و دستبافته‌های داری و دستگاهی شهرستان جغتای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی اعم از فرماندار، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نماینده جهاد کشاورزی و رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان جغتای و با حضور مهندس احراری عامل توسعه شبکه دستبافته های داری و دستگاهی خراسان رضوی برگزار شد.


در این نشست که سالن جلسات فرمانداری شهرستان جغتای برگزار شد ابتدا رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی طرح توسعه مشاغل خانگی را تشریح سپس فرماندار شهرستان با تأکید به اهمیت این پروژه و همکاری همه جانبه شهرستان و دستگاه‌های اجرایی قول مساعد داد.


همچنین ایشان از جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح و ادا به خاطر اجرای پروژه مشاغل خانگی قدردانی نمودند.در ادامه جلسه عامل شبکه دستگاههای داری و دستگاهی خراسان رضوی ضمن تشریح عملکرد شبکه به بررسی مشکلات هر یک از تولید کنندگان پرداختند.


اتصال به بازار همه پشتیبانان اعم از تولید کننده قالی، فرت و گلیم ، افزایش بافندگان خانم نظیف و زمندی دو پشتیبان شهرستان به 50نفر ، سرعت گرفتن پروژه توسعه فرت بافی ، مراجعه پشتیبانانی که مشکل نقدینگی دارند جهت پیگیری بیشتر به اداره کار و ثبت نام پشتیبانان که در سایت جهاد دانشگاهی از دیگر مصوبات این نشست بود.