اخبار

نشست اتصال متقاضیان و پشتیبانان طرح الگوی نوین مشاغل خانگی به بازار فروش در کرمانشاه

کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۸/۱۸

متن کامل خبر

به منظور تحقق فرايند اتصال پشتيبانان و متقاضيان طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي به بازار فروش مناسب و درخور، جلسه اي با حضور سه تن از پشتيبانان فعال و توانمند در حوزه گيوه بافي و گليم بافي و جناب آقاي مهندس وحيد قره ويسي  (مديريت محترم فروشگاه آنلاين كرد بازار) برگزار شد.


  در ابتداي اين جلسه جناب آقاي مهندس قره‌ويسي توضیحاتی در خصوص خدمات ارايه شده توسط اين فروشگاه و سپس با مشاهده بخشي توليدات اين پشتيبانان،  آمادگي كامل خود را جهت ارايه خدمات نسبت به فروش در اين حوزه ها اعلام کرد.


 سپس هر يك از پشتيبانان با ارايه ظرفيت توليد خود و تعداد افراد تحت حمايت به چگونگي روند همكاري خود با اين فروشگاه آنلاين پرداختند.


در اين نشست مقرر گرديد اين سه پشتيبان و ساير پشتيباناني كه تمايل به همكاري با اين فروشگاه دارند به منظور فروش توليدات خود در چارچوب الگوي مشاغل خانگي از اين فروشگاه با توجه به حجم سفارشات و توليدات خود، نهايت استفاده را داشته باشند.


طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط دبیرخانه ساماندهی مشاغل خانگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری و همکار در ۹ استان پایلوت طرح در حال اجراست.