اخبار

نشست بررسی اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی متقاضی طرح نوین مشاغل خانگی در خراسان رضوی

خراسان رضوئ

۱۳۹۷/۰۸/۱۸

متن کامل خبر

نشست بررسی اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی که به عنوان متقاضی در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کرده‌اند در خراسان رضوی برگزار شد.


در این نشست دکتر سخدری مجری الگو نوین مشاغل خانگی استان خراسان رضوی، مهندس حسین نژاد معاون اشتغال و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مهندس ارانی، مهندس انتظاری و اعضا شبکه مصنوعات چرمی، مددکاران بهزیستی مشهد حضور داشتند.


در این نشست دکتر سخدری توضیحاتی در خصوص الگو نوین مشاغل خانگی ارائه و از معاون اشتغال بهزیستی تقاضا کرد در خصوص اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی با جهاددانشگاهی همکاری های لازم را داشته باشند، در این خصوص قول مساعدت از سوی مهندس حسین نژاد داده شد.


مهندس انتظاری نیز برنامه خود را جهت  آموزش و توانمندسازی مددجویان ارائه نمود و مصوب شد طی روزهای آتی شبکه دست دوزهای چرمی با مدیریت مهندس انتظاری در جهت آموزش و‌توانمندسازی مددجویان بهزیستی اقدامات لازم را انجام دهد.


طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط دبیرخانه ساماندهی مشاغل خانگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری و همکار در ۹ استان پایلوت طرح در حال اجراست.