اخبار

جلسه توجیهی پیشران‌ها

مازندران

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

خلاصه خبر

گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، مهندس محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ظهر امروز ۳۱ فروردین ماه از روند برگزاری جلسه توجیهی پیشران‌های طرح ملی مشاغل خانگی که با عنوان «شبکه سازی» در ساری، بازدید کرد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، مهندس محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ظهر امروز ۳۱ فروردین ماه از روند برگزاری جلسه توجیهی پیشران‌های طرح ملی مشاغل خانگی که با عنوان «شبکه سازی» در ساری، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اجرای جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، افزود: این جلسات با هدف توجیه طرح ملی و چگونگی شبکه‌سازی در فاز سوم این طرح ملی است و امیدواریم بتواند در رونق کسب و کار خانگی موثر باشد.

شافعیان با اظهار رضایت از نحوه برگزاری این کلاس‌های توجیهی توسط مدیریت ستفای جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: این طرح ملی در ۳۱ استان بصورت همزمان انجام می‌شود که سهم جهاد دانشگاهی مازندران از آموزش و شبکه‌سازی متقاضیان مشاغل خانگی در این استان ۲ هزار و ۳۰۰ نفر است.

وی ادامه داد: تمام تلاش جهاد دانشگاهی این است بتواند در اقتصاد خانواده با ارائه مشاوره و شبکه‌سازی تغییر مثبتی ایجاد کند