اخبار

نشست شورای اشتغال شهرستان نیشابور با محوریت طرح نوین مشاغل خانگی

خراسان رضوئ

۱۳۹۷/۰۸/۱۳

متن کامل خبر

نشست کمیته اشتغال شهرستان نیشابور با محوریت طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی 13 آبان ماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


در این نشست که دکتر سخدری مجری الگو نوین مشاغل خانگی استان خراسان رضوی، کارشناسان حوزه ستفا مشهد، مهندس ایمانیان نماینده اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رؤسای دستگاههای اجرایی دستگاههای  شهرستان نیشابور، مهندس لعل عوض پور مسئول جهاددانشگاهی نیشابور، مهندس احراری عامل توسعه شبکه دستبافته های داری و دستگاهی حضور داشتند دکترـسخدری در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص اجرایی نمودن  الگوی نوین مشاغل خانگی در نیشابور و همچنین انتظارات مجری این پروژه از دستگاههای اجرایی شهرستان بیانات مشروحی کرد.


سپس احراری مجری طرح شبکه دستبافته های داری و دستگاهی و مدیر شبکه گیوه نیشابور، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص شبکه دستبافته‌های داری و دستگاهی نیشابور و گیوه بافی را ارائه کردند.


همچنین مدیر شبکه گیوه پیشنهاداتی را در خصوص پرورش پیله کرم ابریشم مطرح کرد که مورد استقبال مسئولین قرار گرفت و مصوب شد همکاری های لازم را در این خصوص را انجام شود.


طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط دبیرخانه ساماندهی مشاغل خانگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری و همکار در ۹ استان پایلوت طرح در حال اجراست.