اخبار

برگزاری سمینار آموزشی "لزوم استفاده از دیجیتال مارکتینگ" در استان خوزستان

خوزستان

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

متن کامل خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خوزستان، سمینار آموزشی با عنوان "لزوم استفاده از دیجیتال مارکتینگ" در اهواز برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، سمینار آموزشی "لزوم استفاده از دیجیتال مارکتینگ" برای تعدادی از متقاضیان و پیشرانان رشته های مشاغل خانگی استان برگزار شد.

در این دوره آموزشی که 7 اردیبهشت ماه 1400 با حضور 13 شرکت کننده برگزار شد، محمدجواد بهروزیان مدرس این دوره آموزشی، ضمن تشریح مفهوم دیجیتال مارکتینگ، در خصوص اهمیت فعالیت صاحبان کسب و کارها در شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد و نحوه تبلیغ و بازاریابی از طریق اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال توضیحاتی ارایه داد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.