اخبار

گسترش بازار فروش صنایع دستی با کمک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

خراسان جنوبي

۱۳۹۷/۰۸/۱۲

متن کامل خبر

پشتیبان ملی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی گفت: گسترش بازار فروش محصولات صنایع دستی و تلاش برای معرفی بهتر این تولیدات از اهداف اصلی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است.


سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموعه تحت مدیریت ما در سال 96 موفق به کسب اولین مجوز شرکت‌های فناور در ایران شد، اظهار کرد: این شرکت درعرصه‌های بین‌الملل نیز با کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا و آلمان فعالیت می‌کند.


این پشتیبان ملی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی ادامه داد: اتصال به بازار، فاز سوم طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است که کارفرمای آن وزارت تعاون، کار   و رفاه اجتماعی و مجری جهاددانشگاهی است و شرکت‌های مشابه با شرکت ما به عنوان پشتیبانان ملی و با هدف توسعه بازار و استانداردسازی محصولات برای ورود به بازارهای ملی و بین المللی در این طرح همکاری داریم.


عباسی بیان کرد: طبق توافقات با جهاددانشگاهی سعی می‌کنیم بحث آموزش و فروش آنلاین را برای محصولات صنایع دستی پیاده سازی کنیم.


وی اظهار کرد: شرکت ما بازار بزرگی را در داخل و خارج ایران در اختیار دارد که می‌تواند برای گسترش بازار فروش به تولیدکنندگان صنایع دستی در این طرح کمک کند.


این پشتیبان ملی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یادآور شد: معرفی تولید کننده و گسترش بازار فروش محصول، کاری است که این شرکت برای هنرمندان انجام می‌دهد.