اخبار

تقدیر مدیر کل زندانهای کردستان از رئیس و معاون آموزش جهاد دانشگاهی استان کردستان

كردستان

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

خلاصه خبر

مدیر کل زندانهای استان کردستان در جلسه ای با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و معاون آموزش از فعالیتها ، مشارکت و همراهی ایشان در ایجاد اشتغالزایی در زندان ، تقدیر کرد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، مدیر کل زندانهای کردستان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان و همکاران حوزه آموزش این نهاد  با اهداء لوح تقدیر از حمایتهای معنوی این مرکز با مجموعه زندانهای استان در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اهداف آرامانی سازمان به منظور ارتقاء سطح اشتغالزایی در زندانها تشکر و قدردانی نمود .

فتحی مدیر کل زندانهای کردستان در این جلسه عنوان کرد : موضوع اشتغال در زندانها ، مسئله ای بسیار حائز اهمیت برای سازمان و قوه قضائیه است وی ادامه داد کاهش جمعیت کیفری با ارتقاء سطح مهارتهای زندگی و اشتغالزایی که با مشارکت مجموعه جهاد دانشگاهی فراهم گردیده است زمینه ایجاد آرامش را در زندانها و همچنین امید به زندگی را در مددجویان ارتقاء داده است.

 وی با تاکید بر این مهم که مجموعه آموزش جهاددانشگاهی از نیروهای متخصص برخوردار است، افزود: سطح انتظارات سازمان امسال در زمینه اشتغال زایی بیشتر از سال گذشته است و امیدواریم با همراهی و مشارکت همیشگی شما در تحقق اشتغالزایی ۸۰ درصد ، امسال نیز به مانند سال گذشته ، دست یابیم .

دکتر اکبر اسدی رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان  نیز ضمن قدردانی از مدیر کل زندانهای کردستان عنوان کرد : ایجاد اشتغال در زندانها مهمترین عامل در جلوگیری از بازگشت زندانیان آزاد شده به زندان است ایشان اظهار امیدواری کرد امسال نیز با تمام توان در تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد و امیدواریم سطح اشتغالزایی در زندانها هر روز ارتقاء یابد تا اهداف آرمانی سازمان زندانها نیز تحقق یابد .

وی گفت: جهاددانشگاهی در سال های اخیر فعالیت های خوبی در زمینه اشتغالی زایی و مشاغل خانگی داشته است که در همین راستان جهاددانشگاهی با اتصال به بازار 2600 نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی کمک شایانی به کاهش بیکاری در این دیار کرده است.

در پایان این جلسه مدیر کل زندانهای کردستان با اهداء لوح تقدیر از رئیس  و همکاران  معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان کردستان  به پاس مشارکت و همراهی مستمرشان با مجموعه زندانهای استان تشکر و قدردانی نمود .