اخبار

حمایت‌ از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان تا توانمندسازی و اشتغال پایدار ادامه دارد

لرستان

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

متن کامل خبر

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: حمایت‌ از متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان تا توانمندسازی و اشتغال پایدارادامه دارد.

رحیم بیرانوند اظهار کرد: ظرفیت سنجی، مشخص کردن مزیت‌های نسبی و رقابتی بازار، آموزش و در نهایت اتصال به بازار از مراحل مختلف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان هستند.
وی ادامه داد: این طرح در سایر استان ها نیز با ارایه‌ آموزش‌های تخصصی و کاربردی و اجرای طرح‌های آموزش محور و توانمندساز به عنوان یکی از راه‌های رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، اجرا می‌شود.
بیرانوند ظرفیت ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در لرستان را 1000 نفر عنوان کرد و افزود: زنان خانه‌دار، دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، جوانان و سایر فعالان استان از جمله گروه‌های هدف این طرح هستند.
معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه متقاضیان پس از کسب توانمندی لازم، رها نخواهند شد، اظهار کرد: این افراد تا زمان به فروش رسیدن محصول، حمایت می‌شوند، محصولات تولید شده در سامانه‌های خرید و فروش اینترنتی که به روز هستند، تبلیغ شده و قابل فروش حتی به مشتریان خارجی نیز هستند، از این رو نگران ورود تولیدکنندگان به بازار و به مشکل برخوردنشان در فروش محصولات نیستیم.
معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان متذکر شد: حمایت‌ها تا توانمندسازی و اشتغال پایدار ادامه خواهد داشت.