اخبار

دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

خلاصه خبر

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم و با همکاری موسسه دارالفنون به عنوان پیشران این طرح ، دوره آشنایی با فن ترجمه 8 اردیبهشت ماه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد.


متن کامل خبر

دوره آشنایی با فن ترجمه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم  و با همکاری موسسه دارالفنون به عنوان پیشران این طرح ، دوره آشنایی با فن ترجمه 8 اردیبهشت ماه ویژه متقاضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد.

این دوره با استقبال متقاضیان مشاغل خانگی به صورت مجازی در سامانه امجد برگزار شد. و متقاضیانی که در رسته مترجمی در سامانه ثبت نام کرده بودند از آموزش فن ترجمه بهره مند شدند.

مدرس این دوره طیبه شیخی در این دوره تکنیک های مربوط به فن ترجمه رو برای متقاضیان مشاغل خانگی در رسته مترجمی بیان و ارائه کردند و در پایان به پرسش ها مطرح شده پاسخ دادند.

همچنین با تفاهم انجام گرفته با پیشران این طرح پس از برگزاری این دوره آموزشی متقاضیان به موسسه دارالفنون جهت انجام امور مترجمی زبان های خارجی متصل شدند.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.