اخبار

پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان در جمع برگزیدگان کارآفرین کشوری

لرستان

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

متن کامل خبر

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این استان به عنوان کارآفرین برگزیده کشوری انتخاب شد. 

دکتر امین سلاحورزیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزیده شدن بانوی پلدختری در جمع برگزیدگان کارآفرین کشور اظهار کرد: بنابر گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، طاهره اصلانی بانوی کارآفرین پلدختری به عنوان نفر دوم نهمین دوره زنان کارآفرین کشور در بخش شهری انتخاب شد.

وی ادامه داد: نهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با رای مردم که از ۱۹ فروردین آغاز شده بود، با انتخاب نفرات برتر در روز ۲۴ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد و به زودی از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

سلاحورزیان یادآور شد: این انتخابات از اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش های آنها آشنا شوند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان خاطر نشان کرد: در مجموع در این دوره 15 نفر از بخش شهری و پنج نفر از بخش روستایی انتخاب شدند.

وی افزود: طاهره اصلانی از  پیشرانان فعال حوزه قالی بافی و تابلو فرش شهرستان پلدختر در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواره و همچنین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان است.