اخبار

بازدید رئیس جهاد دانشگاهی همدان از کارگاه آموزش مهارتی خیاطی

همدان

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان از کارگاه آموزش مهارتی خیاطی بازدید کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان، دکتر علی کلانترنیا، رئیس جهاد دانشگاهی همدان صبح امروز، 27 اردیبهشت ماه، از کارگاه آموزشی مهارتی خیاطی مستقر در جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

در جریان این بازدید رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه در این طرح هریک از متقاضیان، باید 16 ساعت دوره آموزش مهارتی بگذراندند گفت: به دلیل استقبال متقاضیان از این رشته، این مجموعه این توانایی را دارد که دوره های پیشرفته رشته خیاطی را در مرکز کوتاه مدت جهاد برگزار کند.

در ادامه بازدید، خانم حاجی پور، مدرس رشته خیاطی نیز توضیحاتی در خصوص روند آموزش و مباحث و سرفصل های آموزشی در رشته منتخب مطالبی عنوان نمود.

لازم به ذكر است طرح ملي توسعه مشاغل خانگی با هدف اشتغال  برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ‌عنوان کارفرما به جهاددانشگاهی واگذار شده است که در این میان جهاددانشگاهی همدان نیز با سهمیه 2100 نفر مجری این طرح در استان است.

قابل ذکر است  رشته خیاطی با 928 ثبت نامی، اولین رشته پر متقاضی در استان همدان است که برای هریک از متقاضیان  16 ساعت دوره آموزشی برگزار خواهد شد.