اخبار

آغاز ارزیابی ۱۱۰ نفر از متقاضیان رشته خیاطی در خراسان شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خلاصه خبر

کارشناس اشتغال خراسان شمالی از آغاز فرایند ارزیابی و استعداد سنجی ۱۱۰ نفر از متقاضیان رشته خیاطی در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی، سهیلا کنعانی، کارشناس اشتغال جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: با توجه به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور حدود ۱۱۰ نفر در رسته خیاط لباس در سامانه INHB.IRنام نویسی کرده اند.

وی ادامه داد: فرآیند ارزیابی، استعداد سنجی این افراد آغاز شده و پس از انجام این مهم اقدامات مشاوره ای عمومی و تخصصی و دوره های آموزشی تخصصی برای این افراد برپایی شود.

وی با ذکر اینکه دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی برای متقاضیان به صورت مجازی برگزار می شود، یادآورشد: با توجه به رایزنی هایی که با پیشران های حوزه پوشاک انجام شده متقاضیانی که با اصول و مبانی خیاطی آشنایی داشته و به صورت فردی آن را انجام داده اند در تولیدی های پیشرانان به کار گرفته خواهند شد.

وی یادآورشد: با توجه به ظرفیت های موجود در رسته پوشاک در خراسان شمالی، این رشته یکی از مهترین مزییت های این منطقه در حوزه مشاغل خانگی است.

کنعانی با بیان اینکه سهم خراسان شمالی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۵۰۰ نفر است که تاکنون بیش از ۶۳۰ نفر در این طرح نام نویسی کرده اند، افزود: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۵۱ و۰۵۸۳۲۲۸۵۷۳۸ تماس گرفته و با کارشناسان این طرح ارتباط بگیرند.

انتهای پیام