اخبار

بازدید مدیر اجرایی و ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان از کارگاه رودوزی و صنایع دستی

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

خلاصه خبر

مدیر اجرایی و ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان از کارگاه رودوزی سنتی و صنایع دستی خانم رئیسی وااقع درروستای حسن لنگی پایین بندر عباس بازدید کردند.


متن کامل خبر

به  گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، مدیر اجرایی و ناظر استانی به همراه کارشناسان تيم اجرايي وطرح ملي مشاغل خانگي هرمزگان از کارگاه رودوزی سنتی و صنایع دستی خانم رئیسی وااقع درروستای حسن لنگی پایین بندر عباس بازدید کردند.

طي اين بازديد كه با حضور صدیقه مظفر، مدير اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي و آقای حبیب کشاور  ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان انجام پذيرفت؛  از يك كارگاه که در جوار آن نیز فروشگاه برای عضه مستقیم کالا تولید شده بود بازدید کردند.

مدیر اجرایی طرح  در طی این بازديد ضمن ارائه مشاوره به پيشران روروزی سنتی وستایع دستی  و همچنين ارائه توضيحاتي در خصوص اهداف اجرايي طرح ملي مشاغل خانگي نمودند و ابراز کرد: اهميت فعاليت‌هاي اين طرح در راستاي از بين بردن بيكاري ، ايجاد مشاغل خانگي و توسعه چرخه اقتصادي خانواده ها و حمایت از تولید داخلی مي باشد.

سپس  حبیب کشاور ناظر استانی طرح با بيان اينكه:  مهم ترين امر براي پيشبرد اهداف طرح ملي توسعه مشاغل خانگي ، در ابتدا شناخت افراد فعال و آموزش ديده مي باشد، تصریح کرد:  افراد با تجربه و آموزش ديده در راه اندازي و مديريت مشاغل خانگي بعنوان پيشران و الگو شناخته شده و با توجه به روند فعاليتشان به بازار هدف متصل مي شوند تا با ايجاد شبكه و جذب بيشتر افراد، به سمت برند سازي حركت نماييم.

در ادامه خانم رئیسی با بیان اینکه بیش از بیست سال است که در این حرفه فعالیت دارد ، افزود: یکی از مشکلات تولید کنندگان عدم  توجه مسئولین به تولیدات است که امیدواریم این طرح باعث شود این توجه بیشتر شود .

 وی با ابراز خرسندی از شرکت درطرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، گفت: تمام نیروهای خویش را در این طرح ثبت نام کرده زیرا هدف اصلی این طرح آموزش می‌باشد .

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.

انتهای پیام