اخبار

بازدید طرح توسعه مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه مصنوعات چوبی روستای تل خسرو

كهگيلويه وبويراحمد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

متن کامل خبر

بازدید طرح توسعه مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه مصنوعات چوبی روستای تل خسرو 
 مدیران ناظر استانی و مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه مصنوعات چوبی روستای تل خسرو از توابع یاسوج بازدید کردند.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی آقایان ارمغانی، واعظی، مدیران ناظر استانی و مقیمی دبیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی از کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در روستای تل خسرو از توابع شهر یاسوج بازدید کردند.

مدیر اجرایی طرح در طی این بازدید ضمن ارائه مشاوره به پیشران و همچنین ارائه توضیحاتی درخصوص اهداف اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی، بیان کرد: اهمیت فعالیت در راستای کاهش بیکاری در استان، ایجاد اشتغال خانگی و توسعه چرخه اقتصادی خانواده ها و حمایت از توسعه داخلی می باشد.

همچنین، مدیر اشتغال اداره کل کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مهم ترین هدف از پیشبرد اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی، ابتدا شناخت افراد فعال و آموزش دیده می باشد، تصریح کرد: افراد بیکار و آموزش دیده در راه اندازی و مدیریت مشاغل خانگی به عنوان پیشران و الگو شناخته شده و با توجه به روند فعالیت شان به بازار هدف متصل می شوند.

در ادامه آقای حسینی، فعال در حوزه صنایع دستی با بیان اینکه بیش از یک سال است که این کارگاه شروع به فعالیت کرده، یادآور شد: یکی از مشکلات تولیدکنندگان عدم توجه مسئولین به تولیدات است که امیدواریم به این طرح توجه و همکاری بیشتری صورت گیرد.