اخبار

مردم دلفان برای ایجاد مشاغل خانگی حمایت می‌شوند

لرستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

متن کامل خبر

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه در حوزه‌ مشاغل خانگی اعتبارات خوبی از صندوق توسعه در اختیار کارگروه اشتغال قرار گرفته است، گفت: از مردم دلفان می‌خواهیم برای ایجاد مشاغل خانگی درخواست داشته باشند.

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، دلفان را محروم‌ترین شهرستان استان دانست و اظهارداشت: با توجه به محرومیت و وضعیت بیکاری در این شهرستان ما مردم را به سمت اشتغال در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، زنبورداری و ایجاد کارخانجات تبدیلی تشویق می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم درخواست داشته باشند تا در کارگروه اشتغال مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: در بحث ایجاد مشاغل مذکور در کارگروه استان و در جلسه‌ای که با نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور داشتیم مطرح شد که هیچ مشکلی از لحاظ منبع اعتباری نیست بنابراین فقط مردم باید پای کار بیایند.

وی بحث اشتغال را مهمترین مسئله برای رفع مشکلات دانست و بیان کرد: برای کاهش بیکاری در استان و شهرستان باید مسیرهای توسعه را در استان و در داخل شهرستان پیگیری کنیم و در این مسیر باید دغدغه‌های مردم را در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و... به عنوان مطالبه اصلی مردم پیگیری کنیم.