اخبار

در نیمه اول خردادماه 8 کارگاه آموزشی به صورت مجازی جهت توانمندسازی متقاضیان ثبت نامی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم برنامه ریزی و برگزار می گردد

قم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: در نیمه اول خردادماه 8 کارگاه آموزشی به صورت مجازی جهت توانمندسازی متقاضیان ثبت نامی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم برنامه ریزی و برگزار می گردد.


متن کامل خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم گفت: در نیمه اول خردادماه 8 کارگاه آموزشی به صورت مجازی جهت توانمندسازی متقاضیان ثبت نامی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم برنامه ریزی و برگزار می گردد.

شریفی افزود: کارگاه نحوه راه اندازی و ایجاد فروشگاه های مجازی، آموزش طراحی لباس و پارچه با نرم افزار، کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات کسب وکار در فضای مجازی، کارگاه مدل راه اندازی کسب و کارهای خانگی، کارگاه مینا کاری، فیروزه کوبی، نقاشی پردازی و کارگاه قلم زنی از جمله کارگاه های برنامه ریزی شده است که تا پایان نیمه اول خردادماه برگزار می گردد.

شریفی عنوان کرد: همچنین 4  کارگاه آموزشی دیگر برای نیمه دوم خرداد ماه برنامه ریزی شده است که علاقمندان به حوزه مشاغل خانگی ومتقاضیان ثبت نامی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می توانند براساس مزیت های شغلی انتخاب شده در سامانه از این کارگاه ها استفاده نمایند.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان کشور در حال اجرا می باشد.