اخبار

با حضور مدیرعامل رابین؛ کارگاه آموزشی پشتیبان با متقاضیان در آذربایجان‌غربی

آذربايجان غربي

۱۳۹۷/۰۷/۱۱

متن کامل خبر

کارگاه آموزشی و مشاوره متقاضیان و ارتباط پشتیبان با متقاضیان در چهار مزیت کیف دوزی، کل‌های کریستالی، مجسمه‌سازی، تولید چرمی دست‌دوزبا حضور مدیر عامل شرکت رابین برگزار شد.

این کارگاه به همت جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی، «کارگاه آموزشی و مشاره متقاضیان و ارتباط با پشتیبان» با حضور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی صنایع دستی رابین، نماینده اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی استان برگزار شد.

تبیین اهمیت و نقش پشتیبان، بررسی اهمیت اتصال به بازار، فاکتور های مهم در اتصال به بازار شامل کیفیت ،استاندارد ،برند  و مواد اولیه و تشریح فرآیند پشتیبانی از مشاغل خانگی و توضیح کامل درخصوص ادامه فعالیت و نحوه ارتباط با پشتیبان از جمله رئوس برگزاری این کارگاه بود.

در ادامه این کارگاه آموزشی سعید عباسی مدیر یکی از شرکت های بسته بندی و برندینگ مطرح در حوزه صنایع دستی به عنوان مدرس کارگاه ضمن پاسخگویی به سوالات پشتیبانان به تشریح فرآیند پشتیبانی ازمشاغل ، اهمیت و نقش پشتیبان در حوزه مشاغل خانگی و فاکتورهای مهم در اتصال به بازار تولید کنندگان پرداخت .

 با اتمام ثبت نام از متقاضیان طرح مشاغل خانگی در 17 شهرستان آذربایجان غربی در مجموع بیش از 6000 نفر از متقاضیان در سامانه این طرح ثبت نام خود را قطعی کردند که رشته های پرمتقاضی در اولویت وروبه فاز آموزشی هستند که این دوره ها با مرکزیت ارومیه، شمال استان و جنوب استان قطب بندی خواهند شد.