اخبار

برگزاری جلسه با تسهيلگران و پيشرانان شهرستان دليجان در استان مرکزی

مرکزي

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

خلاصه خبر

جلسه ای با تسهیلگران و پیشرانان شهرستان دلیجان در استان مرکزی برگزار گردید


متن کامل خبر

 

به  گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي، در راستاي ادامه اين طرح در استان مركزي جلسه اي با حضور جمعي از پيشرانان و تسهيلگران شهرستان دليجان در روز شنبه 1 خرداد 1400 برگزار گرديد.

در اين جلسه فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي اظهار كرد: خوداشتغالي، بهبود معيشت و افزايش رفاه خانواده‌ها، استفاده از ظرفيت‌هاي خانگي براي ايجاد اشتغال پايدار و مولد و اتصال صاحبان كسب‌ و كار به بازار هدف و بنگاه‌هاي پيشرو از مهم‌ترين اهداف كيفي اين طرح است.

وي افزود: اين طرح با توانمندسازي و اتصال به بازار، كسب‌ و كارهاي خانگي را جهت داده و افزايش درآمد و ثروت در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

غني پور در پايان با اشاره به اينكه اتصال به بازار از ويژگي هاي بارز اين طرح محسوب مي شود؛ افزود: توانمندسازي، تأمين مواد اوليه و زمينه فروش و همچنين عرضه محصول توسط پيشران‌ها فرصتي براي ايجاد مشاغل خانگي پايدار محسوب مي شود.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.