اخبار

بازديد مدیر اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي جهاددانشگاهی استان مرکزی از كارگاه خانگي ميناكاري در شهرستان دليجان

مرکزي

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خلاصه خبر

مدیر اجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي جهاددانشگاهی استان مرکزی از كارگاه خانگي ميناكاري در شهرستان دليجان بازدید نمود


متن کامل خبر

به  گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي، در راستاي اجرايي نمودن طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي؛ مديراجرايي طرح ملي در استان مركزي؛ اقدام به بازديد از كارگاه خانگي مينا كاري در شهرستان دليجان نمود.  

اين كارگاه كه توسط يكي از بانوان هنرمند و خلاق اين شهرستان راه اندازي شده بود؛ با آثار هنري در زمينه هاي نگارگري ، نقاشي مينا و همچنين نقاشي گل و مرغ بر روي ظروف مسي، چون خورشيدي در حال درخشش بود.

در ادامه اين بازديد فاطمه غني پور مديراجرايي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي با ارائه مشاوره به پيشران ميناكاري دليجان افزود: هدف از اجرايي نمودن اين طرح ايجاد اشتغال پايدار، و اتصال زنجيره توليد به بازار هدف مي باشد.

وي در ادامه نسبت به مسائل و مشكلات در زمينه توسعه بازار و همكاري مستقيم با خريداران محصولات توليدي و ثبت برند توضيحاتي ارائه نمود.

وي در پايان اذعان داشت: ايجاد شبكه يكي از راهكارهاي موجود اين طرح مي باشد كه هنرمندان در اين زمينه مي توانند با ارائه آثار خود نسبت به فروش بيشتر محصولات و همچنين جذب مشتري اقدام نمايند.

لازم به ذكر است: طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجرا مي باشد.